Post by misriwermeobott on Feb 16, 2022 4:01:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Comics Bob ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Comics Bob IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse nøgler op ▞▞▞
▞▞▞ Comics Bob 2022 version ▞▞▞
Det var sjovt, og jeg kunne nemt komme igennem niveauer. Indtil, jeg kom tilbage til det, og nu efter hver sektion af et niveau har en annonce. Jeg har normalt ingen problemer med annoncer i spil, men når det er hvert 10. sekund for en 30 sekunders annonce, bliver det latterligt...
Spillet er okay, men det indeholder masser af reklamer baseret seksuelt min mor sad ved siden af mig, og den billige annonce kom, og hun skældte mig ud i næste 1 time, hvad nu hvis et barn ser det
Annoncer hvert 30. sekund
Okay spil, let at lære og spille, enkel grafik, sjovt til tider, ødelagt af for mange tvungne annoncer, men tvungne annoncer er korte 15 sekunders annoncer.
Er et sjovt spil, men det har for mange annoncer.
Det er et fantastisk time pass-spil, men når alle niveauer er færdige, så start niveau 1, er det ikke godt. Du kan hurtigt opdatere på dette spil ASAP
Kunne lide spillet, men meget ikke nok til at give 5 stjerner. Dette spil har ikke mange niveauer at spille.
Masser af reklamer. Vi forstår, at reklame er denne app's sag, men for mange er ikke gode, selvom den rigtige mulighed er valgt. Og hvor mange uger til den nye opdatering, da jeg kan se beskeden som "næste uge" fra de sidste 3 uger
Jeg kunne godt lide det, men det havde en fejl, og fejlen var meget interpropreit, så det var egentlig ikke så sjovt, men det var mere bedre end roblox, som er til børn. 😝
Dette spil er vidunderligt, men annoncerne er FRUSTRENDE, der er infinity-annoncer, så hvis du har tålmodighed, kan du downloade dette spil
Der er kun 85 niveauer, og når jeg er færdig med at vise spillet kommer snart. Men dette spil er godt👍
Alt for mange reklamer!
Hvis du slår wifi og mobildata fra, vises annoncerne ikke. Men det virkelige problem er, at spillet stinker 😃. Det præsenterer altid valg, der ikke giver nogen mening. Meget hurtigt forsvinder nydelsen. Jeg mener, hvad ville du vælge mellem et rødt reb og et blåt reb? Lol. Men animationerne er ret gode. Og det overordnede koncept også.
Et godt spil, men ikke mange niveauer kan jeg få flere niveauer og udvikleren godt job
Comics Bob Jumboq qec
Flere annoncer end spil. Og du bliver fanget i en reklameløkke
Jeg har kun dette installeret dette STUPID spil, så jeg kan skrive en FORFÆRDELIG anmeldelse, jeg så den dumme Tilføj, og jeg barfed mig næsten op til himlen! Tilføjelsen var sådan her, så denne unge smukke dame datede den grimme hulemand, og hulemanden skulle bare få noget virkelig hurtigt, så tog den dumme og modbydelige tøsede dame sit tøj af (selv hendes undertøj og 👙) så hoppede hun i et spabad og begyndte at skændes med en grim hulemandspige, der så ud som om hun var 60 år gammel 🤢🤮.
Bliver træt af at genstarte niveauet efter at have set dine annoncer. Efter at have gemt karakteren.
Dette er et rigtig godt spil, men jeg er til flere niveauer, så tilføj flere niveauer hurtigt
Spillet er godt, men masser af tilføjelse. Jeg vil foreslå dig at spille det helt offline.
Jeg er en old school beta tester, og indtil videre er dette spil sjovt, så download og spil selv, jeg elsker det indtil videre
Meget nicr spil, men tilføjelsen, der kører for dette spil, er meget upassende for børn, så spiludviklere bør løse denne rækkefølge, dette vil have en dårlig effekt på børn ☹️
Jeg gav den 4 stjerner, fordi den er god, men den havde ikke for mange niveauer ad gangen, jeg opdaterede den, og kun på 1 dag fuldførte jeg alle niveauerne, som er nye, du skal lave mange niveauer på én gang.
det er et rigtig godt spil, jeg elskede det, men der er masser af annoncer, bortset fra at det er fantastisk
Fuld af annoncer. Inden for det første niveau havde jeg 2 annoncer efter at have fuldført hvert trin ud af 3, og derefter skulle jeg se en annonce for at komme til næste niveau, og den gentager bare, jeg var nødt til at bruge en app til at ændre den til en apk bare for at slippe af med annoncerne
Også annoncer er camping i hver mints og derfor lastning meget let
Det var et ok spil, nemt og hurtigt at gå igennem. Sjovt til tider, men ikke nok historie.
Tak,,, mine tegneserier Bob-perler. Fremragende
My Talking Tom Εύκολα cnk
Spillet er sjovt, men annoncerne... efter hvert niveau er en tilføjelse😡 afinstallation
Dette er bogstaveligt talt et budskab om, at kvinder er objekter! Vi er nødt til at rapportere denne app gutter, og den er også upassende og seksuel
Ikke dårligt. Men prøv at rette dine annoncer (det er grimt).
Comics Bob Jumboq qec
Værste spil, ingen logik bag nogen gåder. Simpelthen spild af tid.
Spillet er fuld af overraskelser i starten
Annoncerne for dette spil er ulækre. De kommer op i andre børns spil og er ekstremt upassende. Gameplayet er også meget grundlæggende og uengagerende.
Meget meget meget gode spil form nyd hvordan man opdaterer
Comics Bob Jumboq qec
En ting ved dette spil er, at det absolut ikke giver nogen mening. Ekstra 2 stjerner for sin animation
Fantastisk spil, men det passerer ikke nummer 78.
I dette spil har de masser af annoncer, men dette er et godt spil
Jeg giver dette spil en 4, fordi der er for mange annoncer, og lav venligst nye niveauer